January 24, 2011

24.01.2011

Semalam aku pergi melawat jenazah sepupu aku..Sedih bila tengok orang yang muda nie pergi meninggalkan ahli keluarga. Kadang-kadang terasa insaf dan sedar bahawa Allah panggil semula umat-Nya tak kira usia. Lepas tu terfikir adakah kite betul2 bersedia untuk bertemu dengan-Nya.  Semalam terpaksa naik lrt dgn si arfan nak pergi tengok jenazah kat PPUM. Sebab fikir sedara aku gagahkan gak bawa si arfan sekali naik lrt. Berpeluh2 dibuatnya. Arfan maintain jelah badan mcm tu. klu tembam sgt mama tak larat nak dukung. Akhirnya smpai dan sempat gak aku menjenguk keluarga jenazah sebelum jenazah dibawa ke Melaka untuk dikebumikan. Semoga roh sedara aku ditempatkan di tempat orang2 yang beriman. Amin...

2 comments:

  1. semoga roh beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang yang beriman dan beramal soleh....amin

    ReplyDelete