October 5, 2011

Pertunangan Adikku..Selesai Sudah..

Sori lambat nak update blog nie..xde masa dan line x clear la..adik aku dah selamat bertunang pd 10.07.2011 yang dulu2..lama dah..tp nak share la dgn kawan2 semua yea..so,enjoy...

Ini barang2 dari sebelah kami..Ada antara nyer tu aku yang buat..ok2 jelah..tapi rasa puas bila kite cuba buat sendiri..Ada sebahagian tu makcik aku buat, sepupu aku bagi dan nenek sedara aku bagi..

Ni mak aku tengah berusaha menyarungkan cincin kat bakal menantu nie..insyaallah klu jodoh kuat..hee..hee..

Ni la buah hati adik aku tu..Dah sampai seru la diorang nie..

Ni tunang adik aku bersama dengan barang2 hantaran dari pihak diorang..

Yang baju merah tu la adik aku..handsome tak??hee..hee..alhamdulillah, boleh la..hee..hee..

Masa ni kitorang pun sibuk nak bergambar dengan tunang adik aku tu..

Mak bergambar dengan bakal menantu..Excited mak aku tu..Harap2 jadilah..

No comments:

Post a Comment